luni, 18 iulie 2011

claun cu umbrela

3 comentarii:

  1. Buna dimineata doamna Comarnitchi,

    Am cateva intrebari legate de aceasta lucrare: o mai aveti? Ce dimensiuni are, daca o mai aveti, ce tehnica si la ce pret o vindeti?

    Multumesc frumos,

    Oana

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua
    Aceasta lucrarea a fost vanduta. Dimensiunile lucrarii sunt 25cmx35cm, acril pe panza, pret 400ron. Daca v-ar interesa as putea realiza o lucrare asemanatoare.
    Corina Comarnitchi

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata,

    Fiind deja cumparatoare a uneia dintre lucrarile dumneavoastra, din galeria Helios (e drept ca nu am ajuns sa o iau, dar e pusa deoparte si spre sfarsitul lunii o voi lua) este evident ca imi place foarte mult ce lucrati. Iar daca un clovn cu umbrela, asemnator acestuia, mai puteti face, la dimensiunile si pretul pe care l-ati comunicat, as fi fericita sa il am.

    Haideti sa ne auzim pe mail, adresa mea este raaacms@gmail.com.

    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere